Školení a expertní podpora
První je základní zaškolení obsluhy a technického personálu. Definuje portfolio produktů, pokrývá tematiku základního konceptu hardwaru diskových polí jako takových. Druhá, zaměřená na techniky, vysvětluje způsob instalace pole jako takového, rozšiřujících komponentů, tvorby a správy kapacit, řešení hardwarových incidentů. Tím posledním je hloubková edukace zaměřená na jednotlivé softwarové produkty, optimalizaci nastavení, výkonu a integraci řešení do prostředí zákazníka.
S týmem lidí, jež mají 15+ let sebevzdělání za sebou nedovedeme zkrátit proces Vaší edukace na nulu, ale umíme čas strávený nad problémem maximálně využít, a to díky přidané hodnotě vlastních zkušeností.
Školení a certifikace jsou úzce provázány. Existují oficiální školící cesty, jež je třeba absolvovat pro získání certifikace. Současný trend spočívá ve snižování požadavků na proškolenost a vyšším procentním zastoupení kurzů s virtuálním instruktorem a videi. Ze zkušenosti lze říci, že rozdíl mezi sledováním videa na Youtube a ILT kurzem je nejen v tom, že instruktor dostane zaplaceno, ale zejména v tom, že náplň kurzu lze adaptovat na základě „face to face“ zpětné vazby.
Je lepší mít v ruce papír s certifikátem nebo o dané problematice něco vědět? Analogie ze života je vysokoškolský diplom. Jeho vlastnictví otevře dveře k práci snů, ale není zárukou, že si ji udržíte.
Jedním z možných řešení je možnost uspořádání Workshopu - “individuálního doučování” - jež 100x lépe než syntetické školení a dumpy z testů osvětlí danou problematiku do hloubky. Jako vedlejší efekt – dovolí-li to konfigurace labu - je možné učit se na prostředí blízkému produkci, ve kterém je počet cyklů pokus-omyl limitně blízký nule. Zatímco standardní školení klade důraz na produkt jako takový a zvládnutí práce s ním, my jdeme do hloubky. Efektivní formou edukace je procházení troubleshootingu. Tedy toho, co se stane, když…
Nejsme syntetické školící centrum. Budou Vás školit lektoři, kteří pracují denně na produkčních systémech svých klientů.
Co dále nabízíme?
Školení a expertní podpora
První je základní zaškolení obsluhy a technického personálu. Definuje portfolio produktů, pokrývá tematiku základního konceptu hardwaru diskových polí jako takových. Druhá, zaměřená na techniky, vysvětluje způsob instalace pole jako takového, rozšiřujících komponentů, tvorby a správy kapacit, řešení hardwarových incidentů. Tím posledním je hloubková edukace zaměřená na jednotlivé softwarové produkty, optimalizaci nastavení, výkonu a integraci řešení do prostředí zákazníka.
S týmem lidí, jež mají 15+ let sebevzdělání za sebou nedovedeme zkrátit proces Vaší edukace na nulu, ale umíme čas strávený nad problémem maximálně využít, a to díky přidané hodnotě vlastních zkušeností.
Školení a certifikace jsou úzce provázány. Existují oficiální školící cesty, jež je třeba absolvovat pro získání certifikace. Současný trend spočívá ve snižování požadavků na proškolenost a vyšším procentním zastoupení kurzů s virtuálním instruktorem a videi. Ze zkušenosti lze říci, že rozdíl mezi sledováním videa na Youtube a ILT kurzem je nejen v tom, že instruktor dostane zaplaceno, ale zejména v tom, že náplň kurzu lze adaptovat na základě „face to face“ zpětné vazby.
Je lepší mít v ruce papír s certifikátem nebo o dané problematice něco vědět? Analogie ze života je vysokoškolský diplom. Jeho vlastnictví otevře dveře k práci snů, ale není zárukou, že si ji udržíte.
Jedním z možných řešení je možnost uspořádání Workshopu - “individuálního doučování” - jež 100x lépe než syntetické školení a dumpy z testů osvětlí danou problematiku do hloubky. Jako vedlejší efekt – dovolí-li to konfigurace labu - je možné učit se na prostředí blízkému produkci, ve kterém je počet cyklů pokus-omyl limitně blízký nule. Zatímco standardní školení klade důraz na produkt jako takový a zvládnutí práce s ním, my jdeme do hloubky. Efektivní formou edukace je procházení troubleshootingu. Tedy toho, co se stane, když…
Nejsme syntetické školící centrum. Budou Vás školit lektoři, kteří pracují denně na produkčních systémech svých klientů.
Co dále nabízíme?
Školení a expertní podpora
První je základní zaškolení obsluhy a technického personálu. Definuje portfolio produktů, pokrývá tematiku základního konceptu hardwaru diskových polí jako takových. Druhá, zaměřená na techniky, vysvětluje způsob instalace pole jako takového, rozšiřujících komponentů, tvorby a správy kapacit, řešení hardwarových incidentů. Tím posledním je hloubková edukace zaměřená na jednotlivé softwarové produkty, optimalizaci nastavení, výkonu a integraci řešení do prostředí zákazníka.
S týmem lidí, jež mají 15+ let sebevzdělání za sebou nedovedeme zkrátit proces Vaší edukace na nulu, ale umíme čas strávený nad problémem maximálně využít, a to díky přidané hodnotě vlastních zkušeností.
Školení a certifikace jsou úzce provázány. Existují oficiální školící cesty, jež je třeba absolvovat pro získání certifikace. Současný trend spočívá ve snižování požadavků na proškolenost a vyšším procentním zastoupení kurzů s virtuálním instruktorem a videi. Ze zkušenosti lze říci, že rozdíl mezi sledováním videa na Youtube a ILT kurzem je nejen v tom, že instruktor dostane zaplaceno, ale zejména v tom, že náplň kurzu lze adaptovat na základě „face to face“ zpětné vazby.
Je lepší mít v ruce papír s certifikátem nebo o dané problematice něco vědět? Analogie ze života je vysokoškolský diplom. Jeho vlastnictví otevře dveře k práci snů, ale není zárukou, že si ji udržíte.
Jedním z možných řešení je možnost uspořádání Workshopu - “individuálního doučování” - jež 100x lépe než syntetické školení a dumpy z testů osvětlí danou problematiku do hloubky. Jako vedlejší efekt – dovolí-li to konfigurace labu - je možné učit se na prostředí blízkému produkci, ve kterém je počet cyklů pokus-omyl limitně blízký nule. Zatímco standardní školení klade důraz na produkt jako takový a zvládnutí práce s ním, my jdeme do hloubky. Efektivní formou edukace je procházení troubleshootingu. Tedy toho, co se stane, když…
Nejsme syntetické školící centrum. Budou Vás školit lektoři, kteří pracují denně na produkčních systémech svých klientů.
Co dále nabízíme?
Školení a expertní podpora
První je základní zaškolení obsluhy a technického personálu. Definuje portfolio produktů, pokrývá tematiku základního konceptu hardwaru diskových polí jako takových. Druhá, zaměřená na techniky, vysvětluje způsob instalace pole jako takového, rozšiřujících komponentů, tvorby a správy kapacit, řešení hardwarových incidentů. Tím posledním je hloubková edukace zaměřená na jednotlivé softwarové produkty, optimalizaci nastavení, výkonu a integraci řešení do prostředí zákazníka.
S týmem lidí, jež mají 15+ let sebevzdělání za sebou nedovedeme zkrátit proces Vaší edukace na nulu, ale umíme čas strávený nad problémem maximálně využít, a to díky přidané hodnotě vlastních zkušeností.
Školení a certifikace jsou úzce provázány. Existují oficiální školící cesty, jež je třeba absolvovat pro získání certifikace. Současný trend spočívá ve snižování požadavků na proškolenost a vyšším procentním zastoupení kurzů s virtuálním instruktorem a videi. Ze zkušenosti lze říci, že rozdíl mezi sledováním videa na Youtube a ILT kurzem je nejen v tom, že instruktor dostane zaplaceno, ale zejména v tom, že náplň kurzu lze adaptovat na základě „face to face“ zpětné vazby.
Je lepší mít v ruce papír s certifikátem nebo o dané problematice něco vědět? Analogie ze života je vysokoškolský diplom. Jeho vlastnictví otevře dveře k práci snů, ale není zárukou, že si ji udržíte.
Jedním z možných řešení je možnost uspořádání Workshopu - “individuálního doučování” - jež 100x lépe než syntetické školení a dumpy z testů osvětlí danou problematiku do hloubky. Jako vedlejší efekt – dovolí-li to konfigurace labu - je možné učit se na prostředí blízkému produkci, ve kterém je počet cyklů pokus-omyl limitně blízký nule. Zatímco standardní školení klade důraz na produkt jako takový a zvládnutí práce s ním, my jdeme do hloubky. Efektivní formou edukace je procházení troubleshootingu. Tedy toho, co se stane, když…
Nejsme syntetické školící centrum. Budou Vás školit lektoři, kteří pracují denně na produkčních systémech svých klientů.